Warning: Constant WP_MEMORY_LIMIT already defined in /home/platne/serwer19685/public_html/brandivo.pl/wp-config.php on line 95
Wirtualna Asystentka | Sprawdź nasze możliwości | brandivo.pl

Masz pytanie lub chcesz uzyskać więcej szczegółów na temat oferty Wirtualnej Asystentki? Skontaktuj się z nami!

Zachęcamy do bezpłatnej konsultacji.

Przekonaj się jak wiele możemy dla Ciebie zrobić.

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

10 + 1 =

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Kim jest wirtualna asystentka?

Wirtualna asystentka to osoba, która zapewnia wsparcie administracyjne, techniczne i kreatywne, właścicielom firm, przedsiębiorcom i innym profesjonalistom. Wirtualna asystentka pracuje zdalnie, w swoim biurze, na swoim sprzęcie i oprogramowaniu.

Dlaczego wirtualna asystentka to dobry wybór?

Wirtualna asystentka, jako niezależny profesjonalista prowadzący swoją działalność gospodarczą, zwalnia Cię z obowiązku zapewniania jej dodatkowych świadczeń, wynikających z Kodeksu Pracy. Płacisz tylko za czas faktycznie spędzony nad realizacją Twoich projektów.

Obok oszczędności pieniędzy, należy wymienić oczywiście oszczędność czasu – dzięki wirtualnej asystentce zyskujesz więcej wolnego czasu oraz pewność, że Twoje zadania są profesjonalnie wykonywane, podczas gdy Ty odpoczywasz.

Jakie zadania mogę zlecić wirtualnej asystentce?

Zakres zadań wirtualnych asystentek jest bardzo szeroki. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich:

obsługa biura

obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, zarządzanie kalendarzem i umawianie spotkań, wysyłanie korespondencji pocztą tradycyjną, składanie zamówień wg. wytycznych, miękka windykacja i wiele innych

– obsługa sklepów internetowych

wprowadzanie produktów na platformę sklepu, tworzenie unikalnych opisów produktów i usług, monitorowanie zamówień, wystawianie aukcji (Allegro, E-Bay, Amazon), kontakt z klientami, wystawianie faktur i inne

– social media

przygotowywanie treści, tworzenie grafik, planowanie postów, odpisywanie na wiadomości

– copywriting

pisanie artykułów, tekstów na strony internetowe i blogi, redagowanie gotowych tekstów

– pozyskiwanie klientów oraz dostawców

sporządzanie ofert reklamowych i handlowych, wysyłanie zapytań i inne

– tworzenie baz danych wg. wytycznych

– rekrutacja pracowników

przygotowywanie treści ogłoszeń, publikacja ogłoszeń w serwisach, selekcja kandydatów i umawianie spotkań

– zadania prywatne

załatwianie różnych spraw wg. potrzeb

Czy pracujecie w soboty i niedziele?

Nie pracujemy w soboty i niedziele.

Jak wygląda rozliczenie i płatność?

Istnieje możliwość rozliczania godzinowego lub zadaniowego (patrz cennik). Po wykorzystaniu zamówionego pakietu godzinowego po wykonaniu określonego zadania otrzymujesz od nas raport godzinowy oraz fakturę VAT.

W jaki sposób liczony jest czas pracy?

Czas pracy liczymy za pomocą Timesheets lub WorkTime.